معین انرژی وزارت آب و انرژی به اعضای انجمن  بازارگانان و صنعت کاران مستقل ترکیه از فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری در افغانستان اطمینان داد

MEW-Media
سه‌شنبه ۱۴۰۰/۹/۲۳ - ۱۲:۵۱
23/9/1400

 

محترم مولوی عارف الله عارف معین انرژی وزارت آب و انرژی در دفتر کاری خویش با اعضای انجمن بازارگانان و صنعت کاران مستقل ترکیه  دیدار نموده در ارتباط به سرمایه گذاری سکتورهای خصوصی به منظور تولید انرژی در افغانستان بحث و تبادل نظر نمودند.

در این دیدار آقای مولوی عارف از علاقه مندی انجمن  بازارگانان و صنعت کاران مستقل ترکیه در سرمایه گذاری برای انکشاف انرژی در افغانستان اظهار قدردانی نموده با یادآوری از منابع موجود و ظرفیت تولید انرژی در کشور از فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری به آنها اطمینان داد.

معین انرژی در سخنان خود تاکید کرد که رهبری وزارت انرژی و آب از ایجاد سرمایه گذاری در تولید انرژی استقبال نموده و آماده هرنوع همکاری در فراهم سازی زمینه سرمایه گذاری در این راستا می باشد.

در همین حال اعضای انجمن اعضای بازارگانان و صنعت کاران مستقل ترکیه علاقه مندی خویش را در سرمایه گذاری به هدف تولید انرژي از منابع آبی، بادی،آفتابی و ذغال سنگ در افغانستان ابراز داشتند.

در اخیر هر دو طرف به امضای تفاهمنامه جهت آغاز کار و تسریع عملی سازی آن تاکید ورزیدند. 

 

 

 

User account menu