سرپرست وزارت آب و انرژی با سفیر کشور چین دیدار کرد

mew-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۳ - ۱۳:۲۳
1

محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی با آقای جاو شینگ سفیر کشور چین در افغانستان دیدار نموده در یک جلسه در حالیکه محترم مجیب الرحمن عمر آخندزاده معین آب، محترم داکتر فاروق اعظم مشاور مقام این وزارت و شماری از مسئولین تخنیکی نیز حضور داشتند پیرامون همکاری های مشترک در تطبیق پروژه های آب و انرژی صحبت نمودند.

در این جلسه هر دو جانب به روابط خوب اقتصادی و تجارتی میان هردو کشور اشاره نموده در مورد گسترش و توسعه همکاری های مشترک به ویژه در ارتباط به سرمایه گذاری روی پروژه های بند برق باغدره ولایت کاپیسا و بند برق سروبی 2 جهت تامین برق مورد نیاز پروژه مس عینک ولایت لوگر بحث و تبادل نظر نمودند.

سرپرست وزارت آب و انرژی تطبیق پروژه های متذکره را در راستای تامین برق پروژه مس عینک مهم و ضروری خوانده اطمینان داد که وزارت آب و انرژی برای تطبیق این پروژه ها آمادگی های لازم را دارا می باشد.

آقای منصور به تسریع امور جهت آغاز کار عملی تاکید ورزیده یادآور شد که اگر شرکت های چینایی در تطبیق این پروژه ها جدیت و قاطعیت لازم را از خود نشان بدهد این وزارت در آینده پروژه های بیشتری را جهت سرمایه گذاری با شرکت های چینی قرارداد خواهد کرد.

در همین حال سفیر کشور چین نیز از همکاری در راستای تطبیق پروژه های یاد شده به مقام رهبری وزارت اطمینان داده وعده سپرد که شرکت های چینی در راستای سرمایه گذاری روی پروژه های یاد شده هرچه زود تر اقدامات لازم را روی دست خواهد گرفت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۱ - ۹:۴۱
Background image
یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۳۰ - ۱۷:۱۲
Background image

BACK TO NEWS

User account menu