رئیس حوزه فرعی دریایی لوگر از بند ذخیروی سرخاب بازدید نمود

mew-admin
چهارشنبه ۱۴۰۵/۱/۲۶ - ۱۵:۸
1

محترم ملا محمد اسماعیل آخندزاده، رئیس حوزه فرعی دریایی لوگر و تیم تخنیکی همراه اش از بند ذخیروی سرخاب در ولسوالی محمد آغه بازدید نمود.

بند متذکره که از زمره بندهای قدیمی شمرده می‌شود، که پس از تاخیر چند ساله، از سوی وزارت آب و انرژی ترمیم شده و اکنون از آب پر و پرچاو شده است.

این بند ظرفیت ذخیره در حدود 9 میلیون متر مکعب آب را دارد که برای آبیاری زمین‌های زراعتی منطقه منبع مهم آب شمرده می‌شود.

تازه ترین اخبار

سه‌شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۹ - ۱۱:۳۵
Background image

سیستم آبیاری بیش از ۵ هزار جریب زمین‌ زراعتی در ولایت پکتیا به آبیاری قطره‌ای تبدیل شده است

۱۴۴۷/۱۲/۲۳ هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۹ هـ ش

محترم ملا محمد اسماعیل آخندزاده، رئیس حوزه فرعی دریایی پکتیا، محترم مولوی نورالله ممتاز، رئیس دفتر مقام ولایت، محترم مولوی سید امین هاشمی، رئیس. . .

یکشنبه ۱۴۰۵/۳/۱۷ - ۹:۲
Background image

آب بند سرده ولایت غزنی جهت آبیاری زمین‌های زراعتی برای دومین‌ بار به مدت پنج روز رها گردید

۱۴۴۷/۱۲/۲۱ هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۷ هـ ش

آب بند ذخیروی و آبیاری سرده ولایت غزنی به هدف آبیاری زمین‌های زراعتی برای دومین بار به مدت پنج روز از سوی مسئولین ریاست حوزه فرعی دریایی آب ایستاده. . .

شنبه ۱۴۰۵/۳/۱۶ - ۱۴:۸
Background image

کار ساختمانی پروژه تعمیر اداری ریاست حوزه فرعی دریایی پکتیا ۵۷ درصد تکمیل شده است

۱۴۴۷/۱۲/۲۰هـ ق مطابق ۱۴۰۵/۳/۱۶ هـ ش

محترم ملا محمد اسماعیل آخندزاده، رئیس حوزه فرعی دریایی پکتیا و تیم تخنیکی همراه اش از جریان کار ساختمانی پروژه تعمیر اداری این ریاست نظارت نمودند و. . .

BACK TO NEWS

User account menu