اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد پروژه تحکیمات سواحل یتیم تپه ولسوالی درقد ولایت تخار (لات هشتم)

mew-admin

بدینوسیله به تأسی از فقره (2) ماده چهل و سوم قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده می شود: ریاست تدارکات ملی، ریاست عمومی اداره امور امارت اسلامی افغانستان در نظر دارد تا به نمایندگی از وزارت محترم آب و انرژی؛  پروژه: تحکیمات سواحل یتیم تپه ولسوالی درقد ولایت تخار (لات هشتم) شماره داوطلبی:  NPD/MoWE/1403/W-643/NCB را به شرکت محترم ساختمانی امان الله وطنیار دارای جواز نمبر، D-506-11 و آدرس آن: خانه 11، سرک محکمه، شهر جدید پلخمری، پلخمری، بغلان؛ به قیمت مجموعی ارزیابی شده به شمول مبلغ احتیاطی مبلغ 65,384,059 افغانی( شصت و پنج میلیون و سه صد و هشتاد و چهار هزار و پنجاه و نه افغانی) اعطاء نماید.

 اشخاص حقیقی و حکمی که هرگونه اعتراض در زمینه داشته باشند، می توانند اعتراض خویش را از تاریخ نشر این اعلان الی هفت روز تقویمی طور کتبی توأم با دلایل آن وفق احکام ماده پنجاهم قانون تدارکات به ریاست تدارکات ملی ارائه نمایند.  

آدرس: آمریت تسهیلات تدارکاتی، معاونیت تخنیکی، ریاست تدارکات ملی، ریاست عمومی اداره امور،  پشتونستان وات، کابل افغانستان.

یادداشت: این اطلاعیه به معنی عقد قرارداد نبوده و الی تکمیل میعاد فوق الذکر و طی مراحل قانونی بعدی، قرارداد منعقد نخواهد شد.

 

آخرین اطلاعیه ها

چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۱۴:۱۶
Background image
چهارشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۵ - ۹:۲۷
Background image

پیام آگاهی دهی⚠🚿📢💭🚦

احتمال سرازیر شدن سیلاب و ازدیاد سطح آب...

شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۱ - ۱۳:۵۴
Background image

بازگشت به اطلاعیه ها

User account menu