سرپرست وزارت آب و انرژی در محفل مشاعره شاهی کوت به حفظ ارزش های جهاد و پاسداری از خون شهدا تاکید ورزید.

mew-admin
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۸:۵۶

محفل مشاعره شاهی کوت به منظور یادبود از قهرمانی ها وفداکاری های مجاهدین و شهدای جان برکف آن مبارزه تاریخی باحضور محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی، شیخ عزیزالرحمن منصور، مولوی عارف الله عارف و مولوی زرمحمد حقانی معینان وزارت ارشاد، حج و اوقاف، ملا رحمت الله نجیب معین وزارت داخله، مولوی محمد قاسم فرید معین وزارت دفاع، شیخ مهرالله حماد والی پکتیا، ملا حمداالله فطرت معاون سخنگوی امارت اسلامی افغانستان، دیگر مسئولین بلندرتبه امارت اسلامی و جمعی زیادی از مردم در دره شاهی کوت ولایت پکتیا برگزار گردید.

 سرپرست وزارت آب و انرژی در این محفل اظهار داشت که شاهی کوت محلی است که هر ورق تاریخ آن سرشار از درس های جهاد، اخلاص و فداکاری در راه دین و آزادی کشور می باشد.

آقای منصور تاکید کرد که تمام پیروزی های امروزی امارت اسلامی در افغانستان ثمره قربانی ها، ایثارها و خون شهیدانی هستند که در این راه جان های شیرین خویش را فدا کردند.

 وی همچنان از تمام مجاهدین و مسئولین امارت اسلامی خواست تا از ارزشهای جهاد و خون رنگین شهدا پاسداری نموده در راستای استفاده از بیت المال و انجام مسئولیت های خویش محتاطانه عمل کنند.

در همین حال مولوی عبدالرحمن منصور عضو کمیسیون تماس و برادر شهید قوماندان سیف الرحمن منصور و یکی از همرزمان قوماندان صاحب با بیان چشم دید خود از خاطرات روزهای نبرد در شاهی کوت از شجاعت، اخلاص و فداکاری های مجاهدین سخن گفته مبارزه شاهی کوت را یک رویداد تاریخی در راستای پیروزی جهاد و شکست اشغالگران عنوان کرد.

در ادامه برنامه تعداد زیادی از مسئولین در وصف این رویداد تاریخی سخن گفته و شماری زیادی از شعرا با ترنم ترانه های شان از  قهرمانی ها و فداکاری های مجاهدین و شهدای شاهی کوت یاد نمودند.

تازه ترین اخبار

شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۱۶:۲۱
Background image
شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۰ - ۹:۸
Background image

BACK TO NEWS

User account menu