معین آب وزارت انرژی و آب با والی ولایت هلمند و رییس حوزه فرعی دریایی هلمند دیدار نمود

mew-admin
سه‌شنبه ۱۳۹۸/۸/۲۱ - ۹:۵۳
اخبار

انجنیر خان محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب با تورن جنرال محمد یاسین والی ولایت هلمند و انجنیر محمد انور ذهین رییس حوزه فرعی دریایی هلمند و سایر روسای سکتوری ولایت هلمند به روز دوشنبه 20 عقرب دیدار نموده در رابطه به پروژه های انکشافی مدیریت و کنترل آب در ولایت هلمند صحبت نمود.
در این دیدار معین آب از پروژه های در حال تطبیق وزارت انرژی و آب در ولایت هلمند یاد آوری نموده از تطبیق چهار پروژه تحکیماتی و سربند کاریز و کانال بگت با همکاری بانک جهانی در ولایت هلمند خبرداد.
والی ولایت هلمند از رهبری وزارت انرژی و آب به خاطر تطبیق پروژه های انکشافی در ولایت هلمند اظهار قدردانی نموده و پروژه های احداث سربند کانال کاریز، دیوار استنادی به طول 294 متر در قریه نورزایی ولسوالی نهر سراج، دیوار استنادی به طول 680 متر و باز سازی کانال درویشان ولسوالی گرمسیر، پروژه دیوار استنادی به طول 670 متر در قریه نگارین و گوهرگین ولسوالی ناوه و دیوار استنادی به طول 420 متر در ساحه بولان شهر لشکر گاه را به وزارت انرژی و آب پیشنهاد نمود تا شامل پلان سال مالی 1399 این وزارت شود.
این در حالیست که 12 پروژه گبیونی در مرحله اول و 8 پروژه گبیونی در مرحله دوم از مجموع پروژه های گبیونی سال 1398 وزارت انرژی و آب به ولایت هلمند اختصاص داده شده بود.

User account menu