ورکشاپ دو روزه‌ی پروژه‌ بازسازی و انکشاف آبیاری.

mew-admin
پنجشنبه ۱۳۹۸/۴/۲۷ - ۸:۵۳
اخبار

ورکشاپ دو روزه‌ی پروژه‌ بازسازی و انکشاف آبیاری (مروری بر فعالیت‌های انجام یافته وپلان‌های بعدی) امروز در وزارت انرژی و آب برگزار شد.

انجنیر سید شریف شبیر مشاور ارشد وزارت انرژی و آب هدف از این ورکشاپ را ارزیابی کارکردهای شش گذشته‌ی پروژه IRDP و بررسی پلان بعدی این پروژه عنوان کرد و گفت: ما در شش ماه گذشته پیشرفت‌ها و ضعف‌های در قسمت اجرای برخی پروژه‌ها داشته ایم که در این دو روز به واکاوی ان‌ها خواهیم پرداخت.
سپس محترم انجنیر غلام محمد عارفی سرپرست ریاست انسجام پروژه‌های وزارت انرژی و آب، ضمن ابراز قدردانی از حضور اشتراک کنندگان گفت: ریاست انسجام پروژه‌ها توانسته است در شش ماه گذشته کارهای موثری را در قسمت اجرای پروژه‌ها انجام دهد که تلاش‌های مسوولان این پروژه ها قابل ستودن است .
اقای عارفی همچنان در مورد هدف این برنامه گفت: هدف از این برنامه این است که نقاط ضعف و قوت خود را برای ادامه کار ما در شش ماه دیگر شناسایی کنیم؛ نقاط مثبت خود را انکشاف دهیم و نقاط ضعفی که ممکن است در برخی موارد داشته باشیم را اصلاح کنیم. اقای عارفی در اخیر با تاکید بر افزایش تلاش‌های مسوولان این پروژه در ولایات گفت: ما در شرایطی قرار داریم که باید بیش از هر وقت دیگری به انجام کار های خود دقت کنیم.
در ادامه مسولان زون‌های ششگانه‌ی ریاست انسجام پروژه‌ها با ارایه پریزتیشن‌ها از وضعیت پروژه های خود در شش ماه گذشته گزارش دادند و چالش‌های و مشکلات فرا روی برخی از پروژه های خود را مطرح کردند.
مسوولان زون‌های ریاست انسجام پروژه‌ها، مشکلات امنیتی، کم کاری شرکت‌های ساختمانی و دخالت افراد زورمند از چالش‌های عمده، فرا روی انجام برخی پروژه‌ها در ولایات تحت پوشش خود عنوان کردند.
در روز دوم برنامه با حضور داشت جلالتمعاب محترم انجنیر خان محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب، محترم انجنیر محمدگل حمیدی مدیر پروژه IRDP با رایه پریزینتیشن، از پیشرفت کارهای پروژه‌های در شش ماه اخیر معلومات داد و طرح‌های قبال تطبیق پروژه را در آینده مطرح کرد.
در اخیر محترم خان محمد تکل معین آب وزارت انرژی و آب در جمع بندی ورکشاپ از اشتراک همکاران قدرانی کرد کرد و گفت پروژه ی IRDP از پروژه‌های موفق وزارت انرژی و آب است که افتخار آن بر می‌گردد به تلاش‌های همه جانبه شما. آقای تکل ضمن قدردانی از تلاش‌های گذشته تاکید کرد که در شش ماه آینده ما باید بیش از هر زمانی به کار و تلاش ما در این پروژه ادامه دهیم تا بتوانیم پروژه را با سربلندی به پایان برسانیم. آقای تکل همچنان در مورد حل مشکلات مسوولان زون‌ها گفت: ما برای حل مشکلات شما از هیچ نوع تلاشی دریغ نمی کنیم و در صورت نیاز شما می توانید برای حل مشکل تان با خودم به تماس شوید.
قابل یاد آوری است که در روز دوم ورکشاپ به شماری از خانم‌های بخش جندر پروژه تقدیر نامه داده شد.

 

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۲:۳۲
Background image

جلسه تخنیکی هفته وار معینیت آب برگزار شد

این جلسه تحت رهبری محترم مجیب الرحمن عمر...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۵۳
Background image

به سلسله همکاری های همیشگی موسسه محترم یونسیف

به سلسله همکاری های همیشگی موسسه...

BACK TO NEWS

User account menu