برنامه آگاهی دهی در مورد صرفه جویی انرژی در وزارت معادن و پطرولیم برگزار شد

mew-admin
چهارشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۳ - ۱۵:۳۸
1

برنامه آگاهی دهی پیرامون مثمریت، تحفظ و صرفه جویی انرژی از سوی وزارت آب و انرژی در وزارت معادن و پطرولیم برگزار گردیده و در این برنامه معلومات لازم در مورد راهکار های  مناسب برای صرفه جویی انرژی با کارمندان آن وزارت شریک گردید.

دراین برنامه کارمندان ریاست عمومی انرژی های پایدار-ریاست مثمریت و تحفظ انرژی هر یک انجنیر احمد ضیا فیروز آمر تحفظ انرژی و انجنیر عبدالله موسی زی متخصص تحفظ انرژی با ارائه پرزنتیشن، به صورت مفصل پیرامون مدیریت انرژی، اهمیت صرفه جویی انرژی و روش های صرفه جویی آن به اشتراک کنندگان معلومات داده هدف از برگزاری این برنامه را آگاهی دهی و ترویج استفاده بهتر و موثر تر از انرژی خواندند.

قابل ذکر است که برنامه آگاهی دهی صرفه جویی انرژی از سوی وزارت آب و انرژی پیش از این در چندین وزارت برگزار شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

تازه ترین اخبار

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۵۴
Background image

خدمات شرکت های برق رسانی در ناحیه ٧ شهر کابل مورد ارزیابی قرار گرفت

به منظور تنظیم هر چه بهتر مارکیت برق و به منظور شناسایی شرکت‌هایی که در بخش تامین برق فعالیت می‌کند و از وزارت آب و انرژی جواز اخذ ننموده اند،تیم‌تخنیکی ریاست عمومی تنظیم خدمات انرژی. . .

دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۱۴:۱
Background image

از منطقه یتیم تپه ولایت تخار جهت جلوگیری از تخریبات بیشتر دریای پنج  بازدید صورت گرفت

تیم تخنیکی وزارت آب و انرژی در هماهنگی با مسئولین حوزه دریایی پنج پائینی دشت قلعه از ساحات تخریب شده و تحت تهدید دریایی پنج در منطقه یتیم قلعه ولسوالی ینگی قلعه ولایت تخار بازدید نمود.

. . .
دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵ - ۹:۰
Background image

از جریان کار دو چکدم در ولایت پکتیکا نظارت صورت گرفت

مسئولین حوزه فرعی دریایی گومل از جریان کار چکدم‌های دمزمکه و بوزه در ولسوالی‌های ورممی و تروه ولایت پکتیکا نظارت نمودند و به مسئولین ذیربط جهت کیفیت بهتر و تسریع امور هدایات لازم را داد. . .

BACK TO NEWS

User account menu