سنگ تهداب ساختمان سربند کانال کبرزان در ولسوالی انجیل ولایت هرات گذاشته شد.

mew-admin
پنجشنبه ۱۳۹۸/۶/۲۱ - ۱۴:۳۹
اخبار

سنگ تهداب کانال سربند کبرزان امروز از سوی محترم انجینر محمد گل خُلمی سرپرست وزارت انرژی و آب با حضور محترم عبدالقیوم رحیمی والی ولایت هرات و شماری از باشندگان ولسوالی انجیل این ولایت گذاشته شد.
سرپرست وزارت انرژی و آب که از روند احداث چندین پروژه در ولسوالی انجیل ولایت هرات بازدید نموده است، با ابراز خرسندی از روند تطبیق پروژه های زیر بنایی در این ولایت گفت: تکمیل هریک ازین کانال سبب بهبود امور زراعتی خواهد شد و این باعث اشتغال زایی و رشد زندگی مردم شریف ولسوالی انجیل ولایت هرات و در مجموع سبب افزایش سطح اقتصاد کشور عزیز ما خواهد شد.
در همین حال مردم محل نیز از توجه رهبری وزارت انرژی وآب قدردانی نموده و اطمنیان دادند که در راستای تامین امنیت این پروژه ها سهم فعال خواهند داشت.
کانال سربند کبرزان به طول 8 کیلومتر قرار است به هزینه 67 میلیون افغانی از بودجه وزارت انرژی و آب ساخته شود. با تکمیل کار ساختمانی این سربند، بیشتر از 3000 جریب زمین آبیاری و از ضایع شدن روزانه هزاران مترمکعب آب جلوگیری می شود.
این درحالیست که درحال حاضر کار چندین ساختمان کانال آبیاری در ولسوالی انجیل ولایت هرات جریان دارد.
این پروژه ها شامل کانال سفید روان، لات اول کانال انجیل، گبیون کاری جوی چودنگر و گبیون کاری جوی سرآسیاب مختار در ولسوالی انجیل می‌باشد.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۱/۳۰ - ۱۲:۳۲
Background image

جلسه تخنیکی هفته وار معینیت آب برگزار شد

این جلسه تحت رهبری محترم مجیب الرحمن عمر...

چهارشنبه ۱۴۰۳/۱/۲۹ - ۱۵:۵۳
Background image

به سلسله همکاری های همیشگی موسسه محترم یونسیف

به سلسله همکاری های همیشگی موسسه...

BACK TO NEWS

User account menu