⚠🚿📢💭🚦 پیام آگاهی

mew-admin
1

احتمال افزایش درجه حرارت و سرازیر شدن سیلاب ناشی از ذوبان برف و ازدیاد سطح آب دریا ها در بعضی از ساحات حوزه های دریائی کشور از اویل ماه  جوزا الی اوایل ماه اسد سال جاری (1403).

📡🌐 بنا بر تغییرات اقلیم و با در نظر داشت بررسی و تحلیل های انجام شده اداره هواشناسی کشور و ارگانهای معتبر بین المللی مبنی بر گرمایش درجه حرارت هوا دیده میشود، که درین اواخر گرمایش هوا به شدت درحال صعود بوده، و احتمالاٌ نظر به افزایش گرما، ذوبان سریع برف در ماه های جوزا و سرطان سال جاری (1403) صورت بگیرد و سطح آب در دریا های حوزه های دریایی (کابل و پنج آمو) بلند برود، درنتیجه بعضی از ساحات (قریه جات، کانالها، زمین های زراعتی و سائر ساحات عام المنفعه) را که در مسیر شان موقعیت دارند تحت خطر جدی قرار دهند.

🎡 و احتمالاً سطح آب دریا ها در ولایات (بدخشان، تالقان، بغلان، بامیان، پنجشیر، پروان، کاپیساه، لغمان، کنر، نورستان و پکتیا) شامل حوزه دریایی کابل و پنج آمو افزایش یابند که نتیجه آن سیلاب های دریایی خواهد بود.

👮👥 بناً از عموم اهالی محترم بالادست ولایات متذکره تقاضا میگردد، از موضوع باخبر و آگاه باشند، در هنگام بروز آبخیزی و سیلاب به اهالی پایین دست اطلاع رسانی نمایند، تا اینکه از آسیب پذیری و تلفات جانی و مالی جلو گیری وکاهش بوجود آید.

نوت: دریا های تحت خطر در روی نقشه نشان داده شده است.

آخرین اطلاعیه ها

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶ - ۸:۴۸
Background image

پیام آگاهی دهی⚠🚿📢💭🚦

احتمال سرازیر شدن سیلاب و ازدیاد سطح آب...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۱ - ۱۴:۳۵
Background image

پیام آگاهی دهی⚠🚿📢💭🚦

احتمال سرازیر شدن سیلاب و ازدیاد سطح آب...

پنجشنبه ۱۴۰۳/۴/۱۴ - ۱۳:۱۵
Background image

پیام آگاهی دهی⚠🚿📢💭🚦

احتمال سرازیر شدن سیلاب و ازدیاد سطح آب دریا ...

بازگشت به اطلاعیه ها

User account menu