چهار پروژه تحکیمات سواحل به ارزش مجموعی بیش از ۲۰ میلیون افغانی در ولایت پنجشیر افتتاح شد

mew-admin
پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۴:۳۳
1

مراسم افتتاح این پروژه ها با حضور محترم الحاج ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی، الحاج حافظ محمد آغا حکیم والی پنجشیر، محترم انجنیر محمد عارف مهمند، رئیس حوزه عمومی دریایی کابل، محترم مولوی فضل الله عادل، رئيس حوزه فرعی دریایی پنجشیر، مسئولین بلند رتبه امارت اسلامی افغانستان و جمعی زیادی از باشندگان محل در ولسوالی عنابه ولایت پنجشیر برگزار گردید.

سرپرست وزارت آب و انرژی در مراسم افتتاح این پروژه ها به اهمیت آنها اشاره نموده اظهار داشت که این وزارت در نظر  دارد تا در آینده پروژه های بیشتری را در ولایت پنجشیر تطبیق نمایند.

آقای منصور در این مراسم حاکمیت نظام اسلامی در کشور را یک نعمت الهی خوانده از مردم خواست تا در مقابل تبلیغات دشمنان این نظام آگاه باشند.

در همین حال والی پنجشیر در این مراسم با ابراز قدردانی از کارکرد های وزارت آب و انرژی تطبیق این پروژه ها را برای مردم پنجشیر ارزشمند خواند.

قابل یادآوری است که این پروژه ها به منظور جلوگیری از تخریب سرک، منازل مسکونی و زمین های زراعتی در ولسوالی های عنابه، شتل، رخه و دره ولایت پنجشیر تطبیق می گردد.

در زمان تطبیق این پروژه ها برای هزاران نفر زمینه اشتغال ایجاد خواهد شد و هم چنان از این پروژه ها نزدیک به ۲ هزار خانواده مستفید می شوند.

تازه ترین اخبار

پنجشنبه ۱۴۰۳/۷/۲۶ - ۱۴:۴۷
Background image

جلسه تخنیکی هفته‌وار معینیت آب تدویر یافت

این جلسه تحت رهبری محترم مجیب الرحمن عمر...

BACK TO NEWS

User account menu